سرمربی تیم كشتی نوجوانان:باید شناخت بیشتری از آزادكاران بدست آورم
نوشته شده توسط : zwembril

'مراد محمدی' سرمربی جدید تیم كشتی آزاد نوجوانان روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:همواره علاقه زیادی به مربیگری در رده پایه داشتم و به همین دلیل پس از بازهای آسیایی 2010 گوانگجو و خداحافظی از عرصه قهرمانی، پای به دنیای مربیگری گذاشتم.

دارنده مدال برنز المپیك 2008 پكن افزود: فعالیت دررده سنی نوجوانان حساسیت و سختی خاص خود را دارد، اما یكی از مهمترین دوره های ورزشی یك كشتی گیر تا سطوح ملی و قهرمانی است. مطمئنا سختی كار مربیان در رده نوجوانی كشتی گیران به هنگام ثمررسیدن آنها در رده جوانان و بزرگسالان شیرینی و ارزش خاصی دارد كه به واقع وصف ناپذیر است.

ملی پوش اسبق وزن 60 كیلوگرم تصریح كرد: همچنان به كمك و همكاری مربیان تیم نوجوانان نیاز دارم تا برنامه های آماده سازی این تیم به خوبی اجرا شود، چراكه ما روزهای سخت و دشواری را پیش رو داریم و باید نوجوانان آزادكار را برای حضور در رقابت‌های جهانی و‌ آسیایی سال آینده آماده كنیم.

محمدی ادامه داد: ما در نظرداریم به موازات اجرای برنامه های آماده سازی نوجوانان در امر پشتوانه سازی هم اقدامات موثر و سازنده ای انجام دهیم تا بتوانیم برای تیم های جوانان وبزرگسالان هم كاری انجام داده باشیم.

دارنده مدال طلای كشتی جهان افزود: طبق برنامه مسابقات انتخابی نوجوانان را اواسط فروردین ماه سال آینده برگزار می كنیم كه البته تا آن زمان در نظر داریم با برپایی دو اردوی مقطعی،ضمن بالابردن توان فنی و جسمی آزادكاران، شناخت خوبی از پتانسیل موجود بدست آوریم.

9162**1440





:: برچسب‌ها: درخت , کالیفرنیا , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: